STANDS

STANDS

Los van de vraag waarom, voor elke beursdeelname bepalen: wat wil ik bereiken. Een beursdeelname is intensief voor het personeel én voor het budget. Efficiënt omgaan met alle middelen resulteert in ‘de’ optimale stand.
 
U heeft 6 seconden de tijd om van een passant een potentiële klant te maken.  Duidelijk communiceren is dus vereist. Het personeel moet zijn doelen duidelijk hebben: hoe spreek ik de passant aan, wat heb ik echt te bieden, hoe kan ik zijn aandacht verdienen?
 
Een goed stand-ontwerp straalt uit wat uw verhaal is en maakt het eenvoudiger de juiste bezoeker / klant te bereiken. Op deze manier kan uw personeel zich richten op de echte potentiële passanten, waarbij u een goede eerste indruk achterlaat. Herkenbaarheid, duidelijkheid en werkbaarheid voor de bemanning is dus een aantal van de onderdelen om een beursdeelname een succes te maken!
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS
STANDS